Často kladené dotazy
Nepřišlo mi potvrzení objednávky
Potvrzení objednávky obdržíte e-mailem nejpozději následující pracovní den od odeslání objednávky. Pokud vám žádné potvrzení objednávky nepřišlo, kontaktujte nás.
U zboží nebyla přiložena faktura
Fakturu zasíláme e-mailem v elektronické podobě. Pokud ji neobdržíte během následujícího týdne po dodání zboží nebo ji chcete zaslat vytištěnou, kontaktujte nás.
Zásilka je poškozená
V případě porušení obalu nebo při zjevném poškození zásilky zaznamenejte tuto skutečnost do přepravního listu dopravce a neprodleně nás informujte e-mailem zaslaným na adresu obchod@activity.cz.
Zásilka není kompletní, přišlo mi jiné zboží
V případě doručení nekompletní zásilky či doručení zboží, které jste si neobjednali, zaznamenejte tuto skutečnost do přepravního listu dopravce a neprodleně nás informujte e-mailem zaslaným na adresu obchod@activity.cz.
Chci zrušit objednávku / vrátit zboží
Pokud si přejete zrušit objednávku či vrátit již dodané zboží, neprodleně nás o této skutečnosti informujte zasláním e-mailu na adresu obchod@activity.cz. Bez písemně zaslané žádosti o storno není možné objednávku zrušit (stačí emailem). Podmínky pro zrušení objednávky a odstoupení od uzavřené smlouvy jsou podrobně popsány v platných Všeobecných obchodních podmínkách.
Chybí návod k použití
Pro zaslání chybějícího návodu k použití nás prosím kontaktujte.